AGENCJE TOWARZYSKIE SZCZECIN

Na tej stronie znajdziesz głoszenia zawierające anonse z działu agencje towarzyskie szczecin. Pamiętaj znajdują się tu materiały o tematyce erotycznej oraz zdjęcia z takimi materiałami (anonse towarzyskie, sex ogłoszenia towarzyskie, prywatne sex anonse i prywatne anonse dziewczyn). Jeśli nie ukończyłeś 18 roku życia i tym samym w świetle polskiego prawa nie jesteś osobą pełnoletnią, nie wolno Ci wchodzić dalej.

Wejdź dalej i przekonaj się, dlaczego nasz serwis jest najlepszym miejscem na flirt i do poznania nowych znajomych przez Internet. Publikujemy tylko pewne i sprawdzone anonse oraz ogłoszenia towarzyskie dziewczyn i chłopaków. Dodaj swój anons za darmo i zacznij nową ekscytującą przygodę, dzięki której zyskasz nowych przyjaciół, a może znajdziesz miłość swojego życia. Prawdziwe, anonse, ogłoszenia towarzyskie i randki przez Internet.




 


Ogłoszenia z naszej srony:

Mazowieckie - Warszawa » FACET DLA FACETA
Obciągnę z finałem zadbanemu facetowi, mogę pokazać fotki żony Ja 39 l., 175 82, ty chętnie młodszy. Nieoczekuję rewanżu, mogę zadbać o lokum. Najchętniej w ciągu dnia.

Mazowieckie - warszawa » KOBIETA DLA KOBIETY
Szukam kochanki,chetnie przy kosci ale innej nie odrzuce ;) lubiacej seks oralny przede wszystkim...Ja jestem szczupla i spragniona konkretnej kobiety...Nie mam miejsca do spotkan.Mam 30 lat,szukam kogos raczej powyzej 28 roku zycia

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Szukam Pani na spotkanie w dniu jutrzejszym ok 12. interesuje mnie klasyk i dobry oral. mogę zaproponować sto pięćdziesiąt złotych za spotkanie, proszę o info na pv.

Mazowieckie - warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Szukam opiekuna,wlasnie opiekuna a nie sponsora.Opiekuna,ktory bedzie chcial mi pomoc a nie tylko zasponsorowac numerek czy dwa.Szukam kogos,kto zrozumie sytuacje w jakiej jestem bez nietaktownych tekstow w stylu: to i tamto to ja bym mial taniej w agencji...Ja jestem zwykla kobieta,szczupla,zadbana,nie chce nikogo obarczac swoimi historiami,chce jedynie by ktos zrozumial.Zalezy mi na dobrej atmosferze podczas spotkan,w lozku mysle ze nie zawiode.Wysoka,zadbana lat 33...Szukam kogos powyzej 34-35 lat

Śląskie - Katowice » FACET DLA KOBIETY
Mężczyzna 38 lat poznam panią z lokum do 60 lat. Jeśli szukasz dyskretnego zaufanego faceta by czasem dyskretnie się spotkać w wiadomym celu napisz daj się poznać. Panie puszyste prosze się nie krępować nie oceniam kobiet po wyglądzie ważne byś była po prostu sobą więc świało napisz.
Kobiety szukające sponsora prosze nie pisać to nie tego typu ogłoszenie.


Małopolskie - Kraków » ZNAJOMOŚĆ SIECIOWA
Lady Pończoszka sprzeda swoją używaną , erotyczną bielizne , szpileczki , kozaczki i super foteczki ( i co tylko chcesz ..... ) do wyboru i koloru .

Mazowieckie - warszawa » SPONSOR DLA PANI
Szukam atrakcyjnej dziewczyny zainteresowanej dyskretnym i stałym układem z 30-sto letnim facetem podstawa dla mnie jest dyskrecja myślałem o kwocie 3,5 tyś za miesiąc jeśli jesteś zainteresowana poproszę o numer telefonu i zdjęcia

Małopolskie - Kraków » SZUKAM PRACY
Reprezentacyjna 33-letnia hostessa do wynajecia na imprezki , wesela , bankiety i inne tego typu okazje .

Małopolskie - Kraków » INNE OGŁOSZENIA
Lady Pończoszka sprzeda swoją używaną , erotyczną bielizne , szpileczki , kozaczki i extra foteczki ( i co tylko chcesz ..... ) Raj dla fetyszystów .

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witaj,szukam na dziś miłej ,młodej ,szczupłej koleżanki do współpracy .
Otóż przyjeżdza mój sponsor z zagranicy(zna Polski ) i zażyczył sobie jeszcze jednej dziewczyny :)Kwota takiego spotkania to 800 zł dla Ciebie ,szczerze mówiąc podobają mi się z nim spotkania bo praktycznie nie jest wymagający ,:):)Lubi towarzystwo pieknych dziewczyn .jeżeli jesteś zainteresowana napisz.
Blanka



Mazowieckie - Warszawa » FACET DLA KOBIETY
Poszukuje Pani, która umili mi dzisiejszy wieczór i noc.
Na początek kolacja z dobrym winem a potem przeniesiemy się na 30 piętro do mojego hotelowego pokoju.
Miłe igraszki i pieszczoty zakończone dobrym seksem.
Za czas spędzony ze mną proponuję 1500 PLN.
Odpowiem tylko na oferty ze zdjęciem.
Pozdrawiam i czekam.


Małopolskie - Kraków » ZASPONSORUJ PANIĄ
Jeśli jesteś zmęczony ? zapracowany ? lub brak ci spokojnego relaxu ? to oddaj sie w moje ręce i wyluzuj sie na maxa .........

Mazowieckie - Warszawa » SPONSORING GRUPY
Cześć.Oboje z mężem mamy wyuzdane fantazje i dlatego zdecydowaliśmy się zamieścić tutaj ogłoszenie.Chcielibyśmy poznać jakiegoś konkretnego i miłego pana(parka też może być:)do wspólnych igraszek:)Nie mamy jakiś większych oporów w tym temacie.Jesteśmy jeszcze młodzi i ciągle eksperymentujemy i ciągle jesteśmy głodni nowych przygód i doznań.Zależy nam na dyskrecji,kulturze,higienie i oczywiście dobrej i soczystej zabawie:)Nie interesują nas spotkania godzinne tylko dłuższe,najlepiej całonocne spotkania,przepełnione sexem,erotyzmem i zmysłowością.Jesteśmy konkretnymi ludzmi i również takich szukamy,ludzi którzy wiedzą jak się odwdzięczyć za wspólnie spędzone upojne chwile:)

Łódzkie - Łódź » SPONSORING GRUPY
Szukam pary zainteresowanej spotkaniem w trójkę w czwartkowy wieczór, w hotelu w centrum. Ja- 45 lat, zadbany, pachnący miły. Wy- między 25 a 40 lat nie otyli, lubiący zabawę w trójkę. Zdecydowanie nie szukam par czyniących z tego typu spotkań sposób na życie. Interesują mnie także pary z panem bi . Resztę możemy ustalić w korespondencji

Mazowieckie - warszawa » MATRYMONIALNE PANI
Szukam hojnego przyjaciela który lubi rozpieszczać kobiety jestem niegrzeczna dziewczynka czasem lubię dominować mam 31lat 175cm miseczka D lekko puszysta.Lubie żyć podróżować jeść kochać się uprawiać sporty letnie i zimowe chociaż ostatnio skłaniam się w stone letnich hehe :)

Mazowieckie - warszawa » SZUKAM PRACY
Witam,napisze krotko szukam konkretnego sponsora który lubi rozpieszczać kobiety-te.Nie interesują mnie spotkania za 500 lub nocki za 1000!! Nie jestem desperatka jak większość znajdujących się tutaj panien.Szukam znajomości bez zobowiązań opartej na wzajemnym szacunku i przyjaźni.Wysoka 175 apetyczna 31 latka. Buziaczki

Łódzkie - Łódź » SPONSOR DLA PANI
Witaj,
jestem zadbanym,miłym 40-to latkie. W czwartek wieczorem będę w łodzi - szukam miłej dziewczyny w wieku ok 25-40 lat która chciałaby spędzić ze mną 2-3 godziny późnym wieczorem, w komfortowym apartamencie w centru Łodzi. Chciałbym, by czas ten upłynął nam na wzajemnych pieszczotach, dobrym seksie oralnym ( bez zabezpieczenia), dobrym seksie w zabezpieczeniu oraz miłej rozmowie. W ramach wdzięczności za tak spędzony czas odwdzięczę się 400 zł

Szczegóły prześlij proszę na @


Cala Polska - lublin/warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Bardzo lubię konkretnych ludzi i konkretne informacje. Na co dzień jestem grzeczną poukładaną atrakcyjną 30 latką.
Szukam mężczyzny, który uwierzy, iż koperta z naszego spotkania to dla mnie fetysz a nie sposób na życie. Nie chcę spotykać się na zasadzie ilości ale jakości. Muszę podkreślić szukam mężczyzny, który ma podobną wizję takiej znajomości. Mam poukładane życie zarówno osobiste jak i zawodowe więc oczekuję maksymalnej dyskrecji ale związku z tym iż uwielbiam przygodę w bardzo dobrym wykonaniu masz okazję czytać w tym momencie mój anons.


Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Tresc:
Witam,
jak w tytule. Chętnie się spotkam jeszcze dziś lub jutro z sympatyvzym panem. Mam 45 lat, jestem miłą, zadbaną blondynką w seperacji. Lubię seks klasyczny i oralny. Czekam na odpowiedź od konkretnego i zdecydowanego pana.
Pozdrawiam.


Niemcy - NRW » DAM PRACE
UWAGA! JEDYNE TAKIE OGLOSZENIE! JEDYNA MOZLIWOSC ZAROBIENIA TAKICH PIENIEDZY!
500-800 EURO DZIENNIE!
WARUNEK: Jestes mloda, poczatkujaca dziewczyna, doswiadczenie nie jest wymagane. Wiek 18-25 lat
Wyglad nie jest wazny, wazna jest tylko szczupla badz normalna sylwetka bez nadwagi. O Twoj wyglad zadbam na miejscu: przedluzanie wlosow, powiekszenie ust, gama zabiegow kosmetycznych oraz najnowsza bielizne i Garderobe z londynskich butikow.
WARUNEK- Kochasz sex, nie masz jakichkolwiek oporow i tabu.
Gwarantuje bardzo dobre warunki mieszkaniowe, reklame, sesje zdjeciowa Playboy, kierwcow oraz VIP Klientele. Pracuja tu same Polki, szefowa tez Polka. Mnimalny okres pobytu 3 tygodnie mozna naturalnie dluzej.
Pisz, odezwe sie!
Aga

PS.Jestesmy profesjonalistami,dzialamy 12 lat na rynku.



Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Jestem zadbanym,wysokim,dyr.firmy handlowej,szukam fajnej,atrakcyjnej dziewczyny,która chodziłaby ze mną na bankiety firmowe(wiek 19-30,wzrost pow.167),chętnie stały układ takich spotkań,znajomość.Za 1 bankiet ok.3godz 500zł.Prosze o odp.ze zdj,tel.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam Jeśli masz już dość jednorazowych spotkań i szukasz stałego układu to świetnie trafiłaś, mnie również nie interesują jednorazowe przygody, i panie zachowujące sie na spotkaniach mechanicznie, bez odrobiny uczucia. Szukam tu młodej pani do 30 lat, której zostane opiekunem. Jeśli oboje przypadniemy sobie do gustu i bedzie nam ze sobą dobrze zapewniam opiekę; wspólne wakacje, zakupy, kolacje kino, imprezy. Nie długo mam zamiar przeprowadzić sie do swojego nowego mieszkania i nic nie stoi na przeszkodzie abyś mogła ze mną tam zamieszkać,(nie jest to jednak żaden warunek) oczywiście o nic nie musiała bys sie wiecej martwić jesli tylko zdobyła bys moje zaufanie. Jestem młodym bo 26-letnim niezależnym finansowo facetem z ogromnym poczuciem humoru co sprawia że zawsze łatwo dogaduję się z kobietami. Zapewne nie będziesz się równiez nudziła w moim towarzystwie. Jestem dominującym facetem, o twardym charakterze jednocześnie szanującym kobiety. Mam powodzenie u kobiet. Zapewne niektóre z was zapytają czemu tu takie ogłoszenie? Sprawa jest prosta większość czasu spędzam w pracy i nie mam zbyt dużo czasu na poznawanie nowych kobiet.Mam 188cm 85 kg blondyn niebieskie oczy. Wychodzę z założenia że nic na siłę wiec spokojnie możesz do mnie napisać a napewno się dogadamy. Nie gryzę ;) Nic nie tracisz zyskać możesz sporo;) Oferta ważna aż do czasu jej usunięcia ! pozdrawiam drogie Panie :*

Mazowieckie - warszawa » INNE OGŁOSZENIA
JESLI SZUKASZ ALTERNATYWY DLA DROGICH HOTELI W WARSZAWIE SKORZYSTAJ Z MOJEJ OFERTY MAM DO WYNAJECIA BARDZO LADNY W PELNI WYPOSAZONY APARTAMENT W OKOLICACH STADIONU NARODOWEGO CZYSTA POSCIEL RECZNKI KOSMETYKI NAPOJE MIEJSCE PARKINGOWE POD DOMEM CENY WYNAJMU 2-3GODZ KOSZT 70ZL CALY DZIEN 120ZL DOBA 150ZL JAK MASZ OCHOTE SKORZYSTAC NAPISZ DO MNIE PODAM NAMIARY.

Małopolskie - Kraków » SPONSOR DLA PANI
Witam
Oferuję 1500 zł za wspólnie spedzony weekend, młodej i atrakcyjnej dziewczynie, która bedzie zarówno interesujacą i dowcipną rozmówczynią przy wspólnej kolacji, jak i namiętną, aktwną i pomysłową kochanką w czasie wspólnej nocy. Chciałbym poznac osobe zdecydowaną, lubiącą zabawę w sypialni, obdarzoną naprwdę dużym temperamentem. Lubię partnerki które wiedzą jak dać wiele mężczyźnie ale i same wezmą to co je podnieca.
Spotkanie w hotelu, kolacja w miłej i smacznie serwujacej restauracji.
Usmiechniety, o miłym wyglądzie i sposobie bycia. Nie wykluczam spotkań co jakiś czas, zakładając oczywiście że obie strony pijąc poranna kawę zechcą się ponownie umówić.
Wiem że kwota jest stosunkowo wysoka i może budzić obawy co do realizmu, ale szukam przyjaciółki i spotkania na wysokim poziomie, i taka tez jest moja propozycja. Nie interesuje mnie schadzka co drugi dzień na 1 h, a naprwdę wspaniałe spotkania powiedzmy co 2 tygodnie.Czekam na e-maile ze zdjęcim i telefonem na inne nie odpowiadam.
Pozdrawiam


Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witam Wszystkich Poważnych Panów, jestem młodą, atrakcyjną, inteligentną i pełną zapału do pracy kobietą i właśnie jestem tu po to, aby znaleźć jakąś ciekawą pracę i miłego pracodawcę. Wiem co to za portal i z mojej strony oferuję miłe towarzystwo w zamian za ciekawe stanowisko pracy. Więcej napiszę w prywatnej korespondencji. Głównie interesuję mnie praca biurowa: stanowiska asystentki bądź sekretarki. Bardzo proszę o odpowiedzi od Panów umiejących czytać ze zrozumieniem, bo dość już mam głupich maili całkiem nie na temat. Bajkopisarzom i niezdecydowanym mówię kategoryczne "Nie". Tylko konkretni mężczyźni. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi

Mazowieckie - WARSZAWA » SZUKAM PRACY
Witam
Mam 30+ lat, jestem osobą bardzo dobrze zorganizowaną, dojrzałą, dyskretną i odpowiedzialną, podejmie pracę biurową, księgowość, kadry, HR.
Szybko się uczę i jestem reprezentacyjna, posiadam wykształcenie wyższe oraz wieloletnie doświadczenie w HR obsłudze klienta.
Zainteresowanych proszę o kontakt tylko poważne oferty szanujmy swój czas!!!!!!!!!!
Nie wysyłam zdjęć z uwagi na charakter portalu!!!!!!!!


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam Panie,
chętnie zaproszę na wyjazd miłą, szczupłą - niechudą, z dużym biustem Kobietę, w wieku do 30l.
Wszelkie koszty oczywiście są po mojej stronie oraz przewiduję dla Ciebie prezent lub jak wolisz gotówkę.

Jestem 40 letnim, postawnym facetem o wzroście pow 185 cm.
Ma to być miła przygoda, więcej w prywatnej korespondencji,
oczekuję odpowiedzi ze zdjęciem,
pozdrawiam


Mazowieckie - Warszawa » KOBIETA DLA FACETA
Witam!wiem ze wiele jest takich tresci jak moje!ale moze jednak ktos odpowie!potrzebuje 4tys zł nie na kosmetyki czy ubrania!kwestia oddania w prywatnym mailu!pozdrawiam 30-latka

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Dzień dobry. Czy jest tu Pani która pokaże jak robi siku? Tylko to.
Życzę miłego dnia i czekam.


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam,
Poznam Panią na dłużej...


Strona: 1 / 30>>>    strony: [1]23456789101112131415161718192021222324252627282930