AGENCJE TOWARZYSKIE SZCZECIN

Na tej stronie znajdziesz głoszenia zawierające anonse z działu agencje towarzyskie szczecin. Pamiętaj znajdują się tu materiały o tematyce erotycznej oraz zdjęcia z takimi materiałami (anonse towarzyskie, sex ogłoszenia towarzyskie, prywatne sex anonse i prywatne anonse dziewczyn). Jeśli nie ukończyłeś 18 roku życia i tym samym w świetle polskiego prawa nie jesteś osobą pełnoletnią, nie wolno Ci wchodzić dalej.

Wejdź dalej i przekonaj się, dlaczego nasz serwis jest najlepszym miejscem na flirt i do poznania nowych znajomych przez Internet. Publikujemy tylko pewne i sprawdzone anonse oraz ogłoszenia towarzyskie dziewczyn i chłopaków. Dodaj swój anons za darmo i zacznij nową ekscytującą przygodę, dzięki której zyskasz nowych przyjaciół, a może znajdziesz miłość swojego życia. Prawdziwe, anonse, ogłoszenia towarzyskie i randki przez Internet.




 


Ogłoszenia z naszej srony:

Mazowieckie - wawa » SPONSOR DLA PANI
mam ochotę na szybki numerek tylko z konkretną zgrabną kobietą i konkretnie teraz nie wieczorem jutro tylko teraz. Zrewanżuję się kwotą 600.

Łódzkie - Łódź » ZASPONSORUJ PANIĄ
wspomogę miesięczny budżet sympatycznej dziewczyny z Łódzkiego w wieku do ok.33 lat kwotą 300 PLN za ok.3-godzinne spotkanie ;stały sponsoring,ok.3 spotkań w m-cu, konieczne foto sylwetki ; tylko Panie zdecydowane - mail, spotkanie, seks

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Spotkam sie z dziewczyna zgrabna, wysportowana, chcaca poznac kogos na dluzej niz tylko jeden wieczor. Mam 34 lata i bardzo zalezy mi na dyskrecji i szacunku. Pierwsze spotkanie w najblizszy weekend.

Cala Polska - Krakow Rzeszow Katowice Kielce » ZASPONSORUJ PANIĄ
Jeśli jesteś zamożny, biznesmenem lub przedsiębiorcą i chcesz spędzić miło czas to napisz. Poszukuję mężczyzny do stałego układu sponsorowanego opartego na dyskrecji i zaufaniu...Chciałabym aby łączył nas nie tylko seks ale wspólne tematy i miłe spędzanie razem czasu.Proszę o kontakt tylko zdecydowanych i konkretnych gentelmenów!!!Mam 23 lata ..brunetaa,165cm, szczupła-nie chuda. Mam typowo kobiecą figuie.Jestem kobieca, zadbana, naturalna, uśmiechnięta, energiczna.Potrzebuję pilnie gotówki. Mam od niedawna trudną sytuację materialną i potrzebuję pomocy finansowej, szczegóły mailem. Pozdrawiam

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witaj. Napisze otwarcie i bezposrednio. Z jednej strony mily, sympatyczny, normalny, z drugiej dominujacy, przyjemnie obdarzony i zdrowy, bardzo zadbany mezczyzna w wieku 34 lat. Co tutaj robie? Szukam wymagajacej, uleglej, wyposzczonej dziewczyny, ktora uwielbia seks przez duze S, ktora chce poczuc sie naprawde przyjemnie wyczerpana po kazdym spotkaniu. Pozdrawiam.

Mazowieckie - warszawa » SPONSOR DLA PANI
Nie lubię dużo pisać lubię konkretne osoby taki także jestem napisze wprost facet po 30-stce szuka atrakcyjnej dziewczyny do dyskretnego i stałego układu(4tys miesięcznie)
jeśli jesteś zainteresowana wyślij zdjęcie i numer telefonu


Łódzkie - LODZ » S/M - PANOWIE
MEZCZYZNA 50 LAT POSZUKUJE SZCZUPLEJ PANI DO LAT 47 BEZPRUDERYJNEJ LUBIACEJ SEX STALY ZWIAZEK TEZ WCHODZI W RACHUBE.NIE SPONSORUJE.TYLKO POWAZNE OFERTY.JA SZCZUPLY WYSOKI 185 CM BLONDYN O NIEBIESKICH OCZACH.

Wielkopolskie - Poznań » SPONSOR DLA PANI
Szukam młodej dziewczyny najchętniej studentki, która szuka wsparcia miesięcznego.
Mam 30pare lat, wlasne M i auto. wiecej na maila


Pomorskie - 3miasto » KOBIETA DLA KOBIETY
Witam,
jestem 34 letnia kobietą, lekko puszysta, poszukuje Pani, która pokaże mi jak to jest z kobietą.
Nie mam żadnych doświadczeń, jeżeli chodzi o bliskość kobiety. Jeden warunek: obecny przy tym ma być mój partner. Jeżeli będziesz oczekiwała zapłaty, nie ma najmniejszego problemu.
Czekam tylko na poważne propozycje.


Małopolskie - Kraków » SPONSOR DLA PANI
Jeżeli marzy Ci się fajny romans, przygoda lub stały układ z miłym , dyskretnym i przystojnym facetem w średnim wieku? Jeżeli tak to bardzo proszę o kontakt. Jestem zajętym facetem dlatego może jest to trochę droga na skróty ale potrzebuję od czasu do czasu przy swoim boku miłej, ciepłej, otwartej i bezpruderyjnej kobiety, lubiącej sex i namiętność, której mógłbym się odwdzięczyć za wspólne chwile. Proszę o kontakt zdecydowane na spotkanie ze mną dziewczyny z załączeniem w odpowiedzi zdjęcia oraz w kilku zdaniach przedstawienia swojej osoby. Oferuję dyskrecję, pomoc i możliwość dłuższej znajomości w sytuacji gdy nie będzie to tylko mechaniczny pozbawiony pozytywnych emocji kontakt. Jestem z Krakowa i mogę zorganizować wszystko a teraz pozostaje tylko Twoja decyzja................

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witaj
Szukam chętnej dziewczyny z Warszawy lub okolic, która zainteresowana jest luźna znajomością oparta na relacjach przyjacielskich z aspektem finansowym....nie szukam sztucznego seksu z zegarkiem w reku...i spotkań na godzinki...w seksie cenie przyjemność dla dwojga partnerów...razem możemy spędzić cudowne chwile i zrealizować ciekawe pomysły związane z sexem ponieważ mam w głowie wiele ciekawych i namiętnych fantazji ale to już w prywatnej korespondencji do której zapraszam
szukam dziewczyny z którą można nie tylko spędzić namiętne chwile ale tez na ciekawej rozmowie.
Jak jesteś zainteresowana daj znać
Pozdrawiam


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Czesc,

Mowie troche po polsku, ale pisze po angielsku ;-)))

Am gentlemen with class and style from sweden, 45 yrs old, tall and fit, working often i warsawand i am looking for nice companion to spend good time with dinner, wine or spa and party with breakfast....

Whatever is nice and funny I look for Lady with style to meet more than once (no professionals pls) and everythi g is possible f we like us some chemistry is important.

This week in warsaw so pisz do mnie prosze jezeli wiesz co h esz i masz klasa!


Mazowieckie - Warszawa + okolice » SPONSOR DLA PANI
Cześć

Przystojny brunet poszukuje na dłużej szczupłej, normalnej budowy dziewczyny z dużym biustem.
Zapewniam kulturę, dyskrecję i wyższy poziom kontaktów.

pozdrawiam


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Zadbany i kulturalny mężczyzna lat 49 pozna kobietę do lat 35 zainteresowana dłuższą znajomością.Preferuję osoby kulturalne, zadbane o normalnej lub szczuplej sylwetce.
Pierwsze spotkanie może być w hotelu ( noc ),kolejne np. u mnie w domu.Honorarium za spotkanie 1000 zł. Foto mile widziane.Za kilka zdań o sobie będę wdzięczny.Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia.


Francja - Paryz » ZASPONSORUJ PANIĄ
... mezczyzny, ktory lubi dominacje polaczona z elegancja i wyczuciem ..... Jesli masz ochote miec swoja prywatna kobiete ktora uwielbia byc zdominowana,przez mezczyzne w lozku i jesli jestes gotowy zaplacic za to ..... to napisz , zebysmy mogli sprawdzic czy odpowiadamy sobie nawzajem ....

Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witam
Poszukuję dojrzałego Pana który czyje się samotny tak jak ja ... który potrzebuje odskoczni od szarej rzeczywistości a który może mnie wspomóc finansowo .Dojrzała pod każdym względem .


Łódzkie - łódz » AGENCJE TOWARZYSKIE
Witam mam 25 lat 188wzrostu niebieskie oczy 100kg wagi szukam sponsorki powazne oferty pozdrawiam buziaki

Cala Polska - dojedziesz? albo ja dojadę jeżeli warto :) » ZASPONSORUJ PANIĄ
Od dłuższego czasu próbuje tu kogos poznać. Wierze, ze tym razem mi sie uda :)
Być może jestem wymagająca a być może miałam pecha...

Jestem zwykła dziewczyna...kobieta...atrakcyjna, zmyslowa, inteligentna. Szukam czegoś więcej niż tylko seksu...każdy orgazm kobiety dzieje się przecież w glowie...zatem żadne spotkania na godziny, tak popularne tutaj, nie wchodzą w grę... Choć nie wykluczam ich z mężczyzna, z którym nawiąże dłuższy kontakt.

Czego tu szukam? Namietnego romansu, podniecenia, odskoczni,pomocy finansowej



Mam 24 lata, atrakcyjna

Jeśli szukasz tu wymagającej, temperamentnej kobiety... I potrafisz taka zdobyć...przytrzymac przy sobie.. To zapraszam do kontaktu.


Proszę aby nie pisali Panowie proponujące śmieszne stawki za godziny,lub liczący na jednorazowe spotkanie




Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witam szukam dojrzałego normalnego mezczyznę do stałego normalnego układu-opartego na szacunku -nie szukam jednorazowej znajomości-Pozdrawiam

Małopolskie - cala polska » ZASPONSORUJ PANIĄ
pilnie potrzebuje kwote jaka jest 3tys zl, szukam Pana na poziomie , ktory pomoglby mi ta kwota oraz jesli chcialby spotykac sie "na stale" na wylacznosc , rowniez kogos takiego szukam, jestem studentka, atrakcyjna , szczupla , biust c, normalna dziewczyna, ulozona , taktowna
P.S. bardzo prosze Panow o czytanie ze zrozumieniem i odpowiedz, jesli zrozumiecie co jest napisane powyzej ... pozdrawiam


Śląskie - KATOWICE » SPONSOR DLA PANI
Witam Miłe Panie!!! - dziś i jutro jestem w Katowicach, wieczorem bardzo, spotkam się z Panią w hotelu - najchętniej pomogę Pani w potrzebie. Ja 40 lat 173cm/68kg - normalny facet. szczegółu na priv.

Pozdrawiam i zapraszam


Zachodnio-Pomorskie - Koszalin » KOBIETA DLA FACETA
Wolna, 59/160/86, niepaląca, romantyczka, domatorka, poznam przyjaciela, wolnego powyżej 48 roku życia, z którym spędzę miło czas nie tylko w łóżku.

Łódzkie - Łódź,Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Potrzebuję pieniędzy na prawo jazdy ,a ponieważ z pracy dorywczej nie jestem w stanie uzbierać potrzebuję męskiej pomocy.
Poznam w tym celu jednego mężczyznę kulturalnego,inteligentnego,niepalącego,szczupłego bardzo dbającego o higienę osobistą.
Oczekuję na odpowiedź od wyjątkowego mężczyzny,który jest pewien swojej decyzji.Chcę zaprzyjaźnić się,nie oczekuję sztucznych spotkań.Poznam tylko uczciwego mężczyznę.
Od razu zaznaczę iż nie jestem zwolenniczką seksu analnego.Konieczna będzie wymiana zdjęć aby zaoszczędzić czas.Jestem kobietą bardzo dyskretną.


Mazowieckie - wawa » SPONSOR DLA PANI
Teraz zaraz konkretnej zgrabnej ładnej z fantazja i ochotą na poniedziałkową przygodę........600 dla Ciebie

Mazowieckie - warszawa » SPONSOR DLA PANI
Mezczyzna 52 (znacznie mlodziej wygladajacy) zaprzyjazni sie z mloda pania na zasadach sponsoringu. Wynagrodzenie za spotkanie. Zbliza sie rok akademicki - moge tez wynajac mieszkanie.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Wiem jak trudne jest życie w Warszawie. Pamiętam jak sam zaczynałem stawiac pierwsze kroki zawodowe. Mnie sie udali a teraz bardzo chce pomoc mlodej dziewczynie.
Jezeli potrzebujesz mojej pomocy to napisz proszę a ja postaram sie spelnic Twoje potrzeby.


Mazowieckie - warszawa » SPONSOR DLA PANI
Poznam pania/studentke. Spotkania sponsorowane. 500 spotkanie / 3000 miesiac. Czy znajdzie sie jakas zainteresowana dziewczyna?

Pomorskie - Gdynia » ZASPONSORUJ PANIĄ
Kim jestem. Niewielką, drobną kobietą w wieku 40 lat(157 cm, 54 kg). Inteligentną, z poczuciem humoru.
Wygląd. No cóż 90-70-94, buzia zwyczajna, raczej krótkie włosy, piersi b pełne, pupa kształtna :).
Kogo chciałabym poznać. Pana najchętniej powyżej 50 lat, miłego, inteligentnego, z poczuciem humoru.
Czego szukam. Dłuższej znajomości opartej na szacunku i wsparciu finansowym.
Znajomości, ale jakiej. Znajomości opartej na przyjaźni, interesujących rozmów, uśmiechu i fajnym seksie.


Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witam
jestem 34 letnią warszawianką, szukam miłego faceta na poziomie lubiącego sex oralny w dobrym wykonaniu. Jeśli lubisz wysokie dziewczyny,obdarzone dużym biustem, pupą i kobiecymi kształtami to odezwij się do mnie jak najszybciej. nie spotykam się tak zawodowo,moze brak lokum nie będzie az tak duża przeszkoda...?czekam na poważne i przemyslane odpowiedzi dłuższe niż jedno zdanie


Mazowieckie - warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
szukam nastolatki na minetke, teraz
spotkanie w super hotelu
wysokie wynagrodzenie


Strona: 1 / 30>>>    strony: [1]23456789101112131415161718192021222324252627282930