AGENCJE TOWARZYSKIE SZCZECIN

Na tej stronie znajdziesz głoszenia zawierające anonse z działu agencje towarzyskie szczecin. Pamiętaj znajdują się tu materiały o tematyce erotycznej oraz zdjęcia z takimi materiałami (anonse towarzyskie, sex ogłoszenia towarzyskie, prywatne sex anonse i prywatne anonse dziewczyn). Jeśli nie ukończyłeś 18 roku życia i tym samym w świetle polskiego prawa nie jesteś osobą pełnoletnią, nie wolno Ci wchodzić dalej.

Wejdź dalej i przekonaj się, dlaczego nasz serwis jest najlepszym miejscem na flirt i do poznania nowych znajomych przez Internet. Publikujemy tylko pewne i sprawdzone anonse oraz ogłoszenia towarzyskie dziewczyn i chłopaków. Dodaj swój anons za darmo i zacznij nową ekscytującą przygodę, dzięki której zyskasz nowych przyjaciół, a może znajdziesz miłość swojego życia. Prawdziwe, anonse, ogłoszenia towarzyskie i randki przez Internet.




 


Ogłoszenia z naszej srony:

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam. Jestem fanem facesittingu. Moja żona jest konserwatywna, więc boję się nawet o tym jej wspomnieć, a moja sąsiadka jakiś czas temu wyjechała. Chciałbym więc poprzez ten portal poznać Panią (a może i 2 Panie), która również czerpie satysfakcję z takich zabaw. Muszę nadmienić, że także lubię inne formy seksu i po powiedzmy godzinie takich uciech, możemy przejść do 6/9, oralu w moją stronę, klasyki, czy nawet greki:). Jestem przystojny, po 40-tce. Dyskrecja, higiena 100%. Mogę dysponować miejscem do spotkań. Nie wykluczam Pań profesjonalnych. Zależy mi na stałej relacji powiedzmy raz w tygodniu.

Warminsko-Mazurskie - ELBLAG » ZASPONSORUJ FACETA
Prawiczek 21lat pomoze starszej pani w pracach domowych a przy okazji zaspokoi ja

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Młody chłopak pozna/spotka się z dziewczyną/kobietą. Najlepiej jakby spotkanie było u Ciebie. Jeżeli jesteś zainteresowana to więcej informacji przez e-mail.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Dzień Dobry,
Dziś fajny seks z amatorką 500PLN .. czy taka dziewczyna dziś się znajdzie?


Podkarpackie - Mielec » DAM PRACE
Agencja Telewizyjna zatrudni prezenterkę i osobistą asystentke producenta/dwa w jednym
Wymagania:brunetka od urodzenia,wzrost min.168, szczupła w talii, w biodrach szersza,uda grubsze,coś w stylu rubensika, z symbolem kobiecości,inteligentna, elokwentna,z charyzmą,umiejętność pracy na komputerze i internecie,odważna,lubiaca ryzyko itp., biust C w zwyż,naturalny , bez silikonu, mile widziane prwo jazdy
Zapraszam do aplikacji:CV, zdjęcia z całą sylwetką i bardziej odważne mile widziane


Mazowieckie - Warszawa » DAM PRACE
Pilnie potrzebne śmiałe odważne dziewczyny do sesji zdjęciowych.Doświadczenie nie wymagane. Sesje z elementami nagości - płatne. Preferowane osoby szczupłe z atrakcyjna figurą i ładnym biustem.

Podkarpackie - Mielec » SPONSOR DLA PANI
Agencja Telewizyjna TVP-AS, zatrudni natychmiast prezenterkę i osobista asystentkę producenta. Dwa w jednym. Wymagania:wzrost min.168, brunetka od urodzenia, ale może być farbowana, szczupła w talii, w biodrach trochę szersza, ekstra rubensik, w udach trocche wiecej, ale szczupła,biust C w zwyż, naturalny bez silikonu ,inteligentna, elokwentna , z charyzmą i symbolem kobiecości

Anglia - Okolice Bristolu » DAM PRACE
Zacznij już dziś ODMIENIAĆ SWOJE ŻYCIE. Bądź kobietą, którą stać na markowe ciuchy, perfumy, kosmetyki i zagraniczne podróże. Jeśli chcesz zarobić duże pieniądze w krótkim czasie, to zapraszam do współpracy na prywatnym mieszkaniu pod Bristolem.
Współpracując ze mną, masz GWARANTOWANE:
- odbiór z lotniska
- zarobki 1400-2000 funtów tygodniowo tj. około 7tys do 10tys złotych tygodniowo
- atrakcyjne mieszkanie do dyspozycji tylko dla Ciebie, lub Ciebie i tylko jednej koleżanki
- godziny pracy jak i serwis dostosowywane indywidualnie
- napiwki w 100% dla Ciebie
- nie ponosisz żadnych ukrytych kosztów
- największą reklamę
- wyselekcjonowanych klientów (posiadam również czarną listę kontaktów)
- moje 100% zaangażowanie w to żebyś każdego dnia zarabiała jak najwięcej
- BEZPIECZEŃSTWO, opiekę i wsparcie
- ANONIMOWOŚĆ - profile są blokowane na Polskę
- uczciwe zasady współpracy
- zdrową atmosferę w pracy
Nie musisz wyglądać jak modelka żeby
dobrze zarabiać, wystarczy że jesteś uśmiechniętą, miłą,
komunikatywną dziewczyna i to już jest wielki atut. Oferta skierowana jest
do normalnych, zadbanych, uczciwych dziewczyn w wieku 18-35 lat, które
cenią sobie koleżeńską atmosferę w pracy, spokój i bezpieczeństwo.
Jeśli jesteś zainteresowana moja oferta to prześlij proszę parę aktualnych zdjęć, napisz parę słów o sobie! Jeśli masz jakiekolwiek pytania to pisz śmiało.
ZAPRASZAM SERDECZNIE
Ola email::


Mazowieckie - mazowieckie » ZASPONSORUJ PANIĄ
Długo się zastanawiałam, czy dać tu ogłoszenie.. Ale jestem gotowa.. Mam 18 lat i sprzedam swoje dziewictwo komuś wyjątkowemu. oczekuje za to 2 tysiące złotych

Śląskie - katowice » DAM PRACE
Prowadze firme z branzy uslug finansowych w Katowicach, postanowilem zatrudnic asystentke/sekretarke ktora oprocz normalnych obowiazkow zajmie sie rowniez tym, ze moj poziom stresu zostanie znacznie obnizony. ;). Od osoby na tym stanowisku wymagam sumiennosci, dyspozycyjnosci, dobrej organizacji pracy i nienagannej aparycji. Oferuje stabilne zatrudnienie na umowe o prace i atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wkladu pracy. Osoby zaainteresowane prosze o zgloszenia najlepiej ze zdjeciem sylwetki. Pozdrawaim


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam Pani - aby się nie rozpisywać - krótko i na temat dziś szybki numerek (mokotów) - ja 42 lata - jeśli jesteś zainteresowana proszę o kontakt i warunki.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
poszukuję bardzo młodej (max 19 lat), bardzo szczupłej i bardzo sympatycznej dziewczyny do spotkania sponsorowanego we dwoje. proponuję 1700 za spotkanie

Mazowieckie - warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam.
Normalny facet po 30-stce spełniony zawodowo szuka miłej i atrakcyjnej dziewczyny z którą będę mógł stworzyć stały i dyskretny układ sponsorowany bez ingerowania w życie prywatne gdyż podkreślam mam żone jestem w stanie przeznaczyć 3 tysiące miesięcznie kontakt przyspieszy jeśli wyślesz zdjęcia i numer telefonu czekam na odpowiedz


Mazowieckie - Warszawa » GRUPOWO I ODLOTOWO
Witamy. Małżeństwo z bardzo długim stażem postanowiło spróbować seksu w trójkącie. Szukamy pana 40+, czystego zdrowego i zadbanego z lokum do spotkań. Chociaż to nasz pierwszy raz to jesteśmy zdecydowani. Dyskrecja pożądana i oczekiwana. Żona zaokrąglona, ładne piersi, wydepilowana lubiąca oral i ostry sex, dlatego pan nie może kończyć zanim zacznie. Koniecznie do odpowiedzi dołącz zdjęcie. Wybranemu pany zrewanżujemy się swoim.
Pozdrawiamy
E i L


Lubelskie - Swidnik » SZUKAM PRACY
Szukam pracy dorywczej. Jako pomoc domowa. Jestem na bezrobociu,24 lat.Brunetka o niebieskich oczacch, 163 cm. Beez zadnych nalogow. Praca w miejscu za mieszkania. Jestem ucziwa, szczera, mila, sympatyczna. Czekam na oferty pracy.

Lubelskie - Swidnik » ZASPONSORUJ PANIĄ
Brunetka o niebieskich oczach. Mam 163 cm, 24 lat. Jestem lekko puszysta. Z wygladu ladna . Nie ktorzy tak mowia. Jestem mila, fajna, szczera, towarzyska, sympatyczna, naturalna. Cenie sobie szczerosc.Nie lubie klamstwa i chamstwa.Zawsze staram sie byc soba.Nie udaje kogos kim nie jestem. Lubie zwierzeta, muzyke , filmy, podroze. Moje oczekiwania to; wysoki brunet , madry, szczery,mily, troskliwy, tolerancyjny, kulturalny,przystojny. Szukam faceta zamoznego . Wiek do 30 lat.Oczywiscie woj lubelskie.Relacja oparta na zaufaniu . Ktory zakceptuje moja osobe. Pomoze troszke finansowo. Relacja taka luzna. Czasami spotkc sie.Wyjsc do baru , reustalracji itp.Wakacje spedzic nad woda.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witaj
Szukam chętnej dziewczyny z Warszawy lub okolic, która zainteresowana jest luźna znajomością oparta na relacjach przyjacielskich z aspektem finansowym....nie szukam sztucznego seksu z zegarkiem w reku...i spotkań na godzinki...w seksie cenie przyjemność dla dwojga partnerów...razem możemy spędzić cudowne chwile i zrealizować ciekawe pomysły związane z sexem ponieważ mam w głowie wiele ciekawych i namiętnych fantazji ale to już w prywatnej korespondencji do której zapraszam
szukam dziewczyny z którą można nie tylko spędzić namiętne chwile ale tez na ciekawej rozmowie.
Jak jesteś zainteresowana daj znać
Pozdrawiam


Niemcy - n.w.f » ZASPONSORUJ FACETA
Witam
Mam 35 lat i chętnie poznam panią dla której mógłbym zatańczyć lub sprawić przyjemność w inny sposob


Małopolskie - Kraków » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witam.

Jestem atrakcyjną, inteligetną 35-letnią kobietą uwielbiającą seks pod każdą postacią. Lubię dawać i dostawać. W zamian mogę zaoferować bardzo przyjemne chwile.


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Czesc. Aby temat finansow zamknac, napisz szybko jaka kwota Cie interesuje za wspolny mily czas albo razem cos ustalmy, nie wracajac juz pozniej do tego. Nie jestem skomplikowany, nie robie problemow, za to kocham sie bardzo namietnie pieprzyc. Chce miec przyjemnosc pomoc Ci abys mogla polaczyc przyjemne i pozyteczne liczac, ze szybko zatesknisz do kolejnej naszej randki. Jestem uczciwym, sympatycznym i zadbanym mezczyzna w wieku 36 lat. Wysoki, ciemne wlosy, wszystko bardzo na miejscu :) czekam na bardzo konkretna Twoja odpowiedz...

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Czesc. Poszukuje przyjacielskiej i namietnej relacji na jasnych wspolnych zasadach. Bez konfliktow, bez wchodzenia sobie w zycie osobiste, bez oszukiwania ale za to z pelnym szacunkiem i wzajemnym sympatycznym traktowaniem siebie. Mam prawie 35 lat, nie pochodze z Warszawy, interesuja mnie wieczorne spotkania, gdzie bedzie miejsce na mila rozmowe, dobry alkohol i jeszcze lepszy seks, zdecydowanie przez duze S gdyz mam bardzo duzy temperament. Interesuje mnie tylko konkretna odpowiedz. Milo, jesli od razu okreslisz swoje oczekiwania finansowe, nie chce o nich juz pozniej wspominac tylko je zrealizowac :)

Zachodnio-Pomorskie - Koszalin » SPONSOR DLA PANI
Sympatyczny i bardzo dyskretny mezczyzna, lat 35, wysoki zadbany, prowadzacy od niedawna oddzial firmy w Koszalinie pozna i dyskretnie zasponsoruje atrakcyjna dziewczyne. Prosze o konkretne wiadomosci. Jestem mobilny.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam wszystkie zainteresowane i konkretne dziewczyny.
Dzięki temu ogłoszeniu chciałbym poznać młodą, dyskretną dziewczynę dla której nie stanowi prolemu realna znajomość z facetem po 30stce.
Szukam atrakcyjnej, szczupłej dziewczyny która w zamian za stałą pomoc finansową spotka się ze mną kilka razy w miesiącu u siebie lub w hotelu.
Czas na spotkania mam raczej porą wieczorową ( w grę wchodzi noc) lub czasem w dzień.
Nie interesują mnie spotkania na godziny, czy odpowiedzi od profesjonalistek.
Paniom oczekującym złotych gór - też z góry podziękuję - bądźmy realistami.
Jeśli dobrnęłaś czytając ten anons aż tutaj i jesteś zdecydowana na znajomość z pomocą finansową proszę o napisanie kilku słów na swój temat np. ile masz lat, skąd jesteś, jak wyglądasz dokładnie, jak wyobrażasz sobie taką znajomośc również pod względem finansowym.
Zwykłe foto plus telefon kontaktowy będą dodatkowym atutem i przyśpieszą spotkanie zapoznawcze.
Jednocześnie zaznaczam iż wirtualne znajomości czy odpowiedzi jednozdaniowe mnie nie interesują


Zachodnio-Pomorskie - szczecin » FACET DLA KOBIETY
Jestem 31 letnim szczupłym facetem w stałym związku. wyliże i delikatnie lub ostro zaopiekuje się twoją dupą i cipką na każdy sposób. liczę na to że ty też mnie analnie dopieścisz i jak dwie koleżanki przy szklance kawy powspominamy nasze przygody. Jak masz jakiegoś kolegę lub partnera który się zgodzi to mu obciągnę przy tobie.Panie do 45 lat. Mogą być pary bi. Nie lubię przemocy, zapewniam dobrom i dyskretnom zabawę oraz sponsoróję miejsce spotkań.Lubie chodzić z korkiem analnym w tyłku i być dla pań tym kim sobie wymażą, zabawki gadzety i stroje mogę założyć.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Dobry wieczór

we wtorek - 4/02/14 będę przejazdem w Warszawie. Ok. godziny 12 bardzo chętnie odwiedzę miłą uśmiechniętą Panią, Panie ;) szczegóły w mailu, czekam na bardzo poważne odpowiedzi z zarysem sylwetki - ciała i duszy ;)

pozdrawiam


Mazowieckie - Warszawa i okolice » SPONSORING GRUPY
Szukam odważnego faceta, który odda mi na kilka godzin, noc wieczór swoją żonę, dziewczynę, narzeczoną i odbierze po tej zabawie fajnie przelecianą ze spermą w[.] i z pieniążkami w kieszeni

Mazowieckie - Warszawa » SPONSORING GRUPY
Szukam odważnego faceta, który odda mi na kilka godzin, noc wieczór swoją żonę, dziewczynę, narzeczoną i odbierze po tej zabawie fajnie przelecianą ze spermą w[.] i z pieniążkami w kieszeni

Mazowieckie - Warszawa » S/M - PANOWIE
Uległej perwersyjnej suki chcącej powiększać swój suczy temperament szukam do układu...

Cala Polska - Warszawa Kielce Łódź Katowice » SPONSOR DLA PANI
Konkretny 36 latek na poziomie pozna ciekawą atrakcyjną amatorkę gotową na stały układ łączący przyjemne z pożytecznym...

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Nie chce korespondowac w nieskonczonosc :) Nie lubie sie grzecznie kochac wobec tego szukam bardzo otwartej i chetnej na przyjemne ale wspolne eksperymentowanie dziewczyny. Szukam odwaznej i wyuzdanej kobiety, bardzo namietnej ale szukajacej mezczyzny ktory lubi mocniejszy, gleboki, bardzo przyjemny seks. Z wygladu atrakcyjnej, pewnej swojej urody. W lozku bezposredniej, perwersyjnej, choc wszystko ma byc w granicy smaku i wspolnej przyjemnosci.

Strona: 1 / 30>>>    strony: [1]23456789101112131415161718192021222324252627282930